31
март
2025
PISA құзыреттіліктерін қалыптастыру арқылы оқушылардың математикалық сауаттылығын арттыру .
31.03 күні #169 МЛ математика пәнінің мұғалімі Нусипова Гаухар Байдалиевна бастауыш мұғалімдеріне тренинг сабақ өткізді.
Тақырыбы: PISA құзыреттіліктерін қалыптастыру арқылы оқушылардың математикалық сауаттылығын арттыру .
Мақсаты: Математикалық процестер: Не? Қалай? сұрақтарын ашу.Пайымдау,тұжырымдау,қолдану,түсіндіру және бағалау процестерін есептер шешуде қолдану.
Міндеті: PISA құзыреттіліктерін қалыптастыру арқылы оқушылардың математикалық сауаттылықтарын арттыру.Оқушыларға мәселе шешу және өңдеу дағдыларын үйрету.Оқушылардың сабаққа қызығушылығын арттыра отырып,нәтиже шығаруға жұмыс жасау.
Семинар басында мұғалімдерге тақ сандар қосындысы 37-ге тең бола ма деген «Сандар ойыны» берілді. Мұғалімдер өз жауаптарын ұсынды .
Жоспар бойынша математикалық процестерге анықтама берілді және Сингапурдың математикалық оқу жоспары көрсетілді.Олар 8 жылда оқу жоспарын өзгертіп отырады.
PISA 2022 Математикалық процестер: Пайымдау ,тұжырымдау, қолдану,түсіндіру және бағалау.Барлық процестерге анықтама берілді.
Бастауыш математикасына арналған есептер талқыланды , есептер шығару барысында есептің моделін құру туралы жолдары қарастырылды.
Тақырыбы: PISA құзыреттіліктерін қалыптастыру арқылы оқушылардың математикалық сауаттылығын арттыру .
Мақсаты: Математикалық процестер: Не? Қалай? сұрақтарын ашу.Пайымдау,тұжырымдау,қолдану,түсіндіру және бағалау процестерін есептер шешуде қолдану.
Міндеті: PISA құзыреттіліктерін қалыптастыру арқылы оқушылардың математикалық сауаттылықтарын арттыру.Оқушыларға мәселе шешу және өңдеу дағдыларын үйрету.Оқушылардың сабаққа қызығушылығын арттыра отырып,нәтиже шығаруға жұмыс жасау.
Семинар басында мұғалімдерге тақ сандар қосындысы 37-ге тең бола ма деген «Сандар ойыны» берілді. Мұғалімдер өз жауаптарын ұсынды .
Жоспар бойынша математикалық процестерге анықтама берілді және Сингапурдың математикалық оқу жоспары көрсетілді.Олар 8 жылда оқу жоспарын өзгертіп отырады.
PISA 2022 Математикалық процестер: Пайымдау ,тұжырымдау, қолдану,түсіндіру және бағалау.Барлық процестерге анықтама берілді.
Бастауыш математикасына арналған есептер талқыланды , есептер шығару барысында есептің моделін құру туралы жолдары қарастырылды.